Monday, April 18, 2011

Ini Kisah Tentang Bulan~


~UKHWAH ITU TERJALIN DI SINI~

Kesinambungan drpd entry Che HASLIZA kembar twin saye. Huk2.
Disebabkan beliau x hapl0d gamba2 sms pementasan, jadiknya saya selaku penulis skrip merangkap Tina memarketkan diri utk hapl0d gamb02 ni suma.

~AKU BUKAN SEORANG PATRIOT~
~PEMENTASAN~
~13 APRIL 2011~
~LAMAN PENDETA FAKULTI BAHASA DAN KOMUNIKASI~
~KREDIT TO : DR ANI BT OMAR~
~ASASMU BATCH 2010/2011~

mODe : Malas nak merapu meraban. Layan gamba je lahh...




Rahimah : Sgt Sweet dgn sajak 'warisan' nnti kita besajak tepi sungai ye IM. (^_^)


Pehal ni? Xpuas hati ke? Huh!!!!!

Sudah la Tina~ Xpayah nak patriotik sgt dgn aku.


C... C... Abas d tepi dah mula penat pegang bendera
"Haish bila budak2 ni nak tarik bendera ni" Monolog Abas =P

Huh! bendera p0n ma0 rebut2 ka. G beli lagi kat kedai la~

Has kata "Jepun ni baek sgt. s0pan santun. Xtako0t p0n". Ngahaha! =P

Naseb baek Bella kena mati. Lau x dah tepis M-16 Am 2. Huh!

"Full mark aku nak bagi kat budak2 nih" Dr Ani. Hahahaha~

~MUKA2 BLUR AMIR KENA BASUH NGN ROH2 YG BANGKIT MENUNTUT KEADILAN~

Ibu.. jangan pergi.. Sapa nak masak utk Amir.. Heeee...

Nenek yg V0uge!! Tahniah Isma. 2 in 1. Nenek b0le. Jadik pengarah p0n b0lleee saja..

Ayah.. Hehe. Even x cukup latihan anda berusaha. Tahniah ANDA~

Hah! ta0 kau meenyesal yer AMir. 2 laa.. Aku dan nasehat tama0 d0ngar.

Nah, hambek bendera 2. Nak sgt tadi kan? Hambek.. hambek... =P

~Hatta.. Maka... Has, Walaup0n awak lupa sajak awak. Tp tetap c0ver muka suci. =P



~SELESAI SUDAH~
Merdeka ! * Tunku Abas* =P

Agak sadis+kiciwa sbb gamba ni x lengkap..

~Ukhwah terbina~


*DAH BALIK! JUM KENDURI DURIAN D TEPI
SUNGAI BERTEMANKAN BULAN & BINTANG*
Teng0k, ada budak x saba nak makan durian. Isk..isk.. anak sapa la ni..

~SUKA SGT~


~Pr0duksi AKU BUKAN SEORANG PATRIOT~
Sm0ga ukhwah yg terbina akan kekal selamanya. Saya sayang kamu semua. Anda semua mmg SUPERB! TIPTOP!
*Two Thumbs Up*

Last last last.. selamat ber'PEPERIKSAAN' dgn jayanya.........
Jawabla exam dgn muka yg plg ch0mel. (^_^)

















Thanks for read . Like sikit !

0 comments:

Post a Comment