Thursday, April 21, 2011

KEMBAR TWIN KU



Khas Buat Awak~

Entry kali ni t0k dia yg saya sayang. Walaup
0n saya x igt tarikh sy kenal dia. Tp yg pasti dah hampir 2 tahun kami menjalin kasih. Suka, duka bersama~ Alhamdulillah bl0m pernah bersengketa & bermasam muka. Walaup0n kita berbeza, awak sket pendiam.. saye lak bnyk ckp=membebel2. Awak tinggi sket, saye pendek. Awak utara saya hilir [tetap dlm negeri yg sama]. Rumah awak tingkat 3, saye tgkat 1. Bl0k laen2. Tp awak ttp dekat dlm hati saye. Awak ade tempat yg istimewa dlm hati saye.

Awak slalo0 ada dgn saya.. Kita slalo0 ge
lak2 sama2 bila d0k beg0sip, bila d0k merapu meraban. Kdg2 kita d0k kat tepi sungai smbil makan..makan..makan pas 2 kira lembu2 yg lalu kat tepi sungai tu. Even busyuk, kita tetap gumbira.=P Tiap hari kita pegi kelas sama2. Jadual kita xpenah bebeza. Sampai org kata kita kembar. Ke mana setia bersama. cewah! [walaup0n kdg2 awk tgglkan saye bila saye tebang0n lambat nk g kelas. awak ckp saye bad wednesday hahaa]. Macehh.. sbb awak faham saye...

Even awak x tunjuk yg awak syg sgt kat saya. Tp, saya ta0 dlm hati awak ada taman kan? kan? kan? hee.. saya nak ckp yg saya SAYANG awak sgt2.. tp awak bukan yg pertama yg sy sayang sbb dlm hati sy ni byk sgt org yg saye syg. kui3.

Thanks awak.. sbb awak ade dgn saye saat saye dlm kesusahan. Saat Allah betul2 nak menguji keimanan & kesabaran saye, awak ada mengingatkan saya semua ni adalh dugaan. Saye respek[sambil angkat tgn ke dahi..TABIK SPRING] kat awak sbb awak sgt kuat stiap kali ada musibah yg menimpa. Tp napa saya x sekuat awak? kdg saya nk tenangkan awak, tp air mata sy yg bergenang. S0ri.. sbb saya x sekuat awak nk tahan perasaan.

Kenangan kita selama ni xkan saya lupa. Perangai kit
a yg sama. Bila awak lapa, saya p0n akn lapa. Ngehngehngeh. Kalau pegi trip, wajib ada bekalan makanan. bagun tido, makan n tido balik. huhu. Makan dlm kelas mmg hobi kita kan? mihun g0reng dlm klas pbsm, kop0k lek0r n g0reng pisang dlm klas kenegaraan. Wat muka x besalah je cikgu!Air c0klet dutch lady fevret kita. R0ti canai pak cik PC yg sedap. nnti kita musti akan rindu dia kan?

Awak..
Mugkin selama kita bekawan saye x penah selami apa yg ada dlm hati awk. Tp, saya nk awak tahu yg saya akan sentiasa ada andai awak perlukan ruang utk berbicara suka @ duka awak. Walaup0n saye x dpt wat pape, tp saye b0leh mndengar luahan hati awk. Mungkin saye bukan sorg kawn yg sempurna. kdg2 mungkin saye ade lukakan hati awak. Tp... Sekali kita bekawan slamanya ttp kawan.. SAYA SAYANG AWAK... =)


*Kami sama tp x serupa.
*Kami senegeri tp x sedaerah.. =P
*Kami sama kurus tp xsama tinggi dan rendah.
SAYANG KAMO0 NORHASLIZA BINTI ZAINON.



Thanks for read . Like sikit !

0 comments:

Post a Comment