Saturday, October 15, 2011

Mabuk Pink?? Sila jangan baca ~



Assalamualaikum.

Berehat seketika bersama BellogBella. Mencari jawapaan utk soalan esaimen memang susah. Nak dapat idea buat penulisan ilimiah mmg lambat. Tp kalau memerah otak untuk entry blog kejap je. cepat je otak. Tengah dok menung2 cari jawapan esaimen, terpandang pulak Notety Pink ni. Tetiba rasa nak wat entry pasal Tuan punya Blog yg Gila Pink. (aku la 2). Pink? macam ala2 gegirl je kan? hahaha. xkesah la. yg penting aku suka. Kau kenapa?

Aku senanya x penah pon set dalam BIODATAKU yg warna kegilaan aku adalah pink. Tp xtau la bila aku tengok kaler pink je terus tangkap lentok. Contoh dia macam beli baju, aku x pilih warna lain, tp warna pink sbb bila nk pilih warna like2 kuning, hijau gitu aku dah x reti. mesti nak cari pink jugak. jadi, tepaksa la locker aku menahan rasa mualnya bila aku sumbatkan pelbagai baju pink kt dia. haahaa.

Okei. berikut merupakan barang2 pink yg sempat aku snap dlm rumah ni. Daripada brg penting sampaila x penting. Layan je lah lau rajin.





*Memula skali mesti la My Lovely Cor Baby. Musabab aku beli dia pon sbb dia berkaler pink agak2 candy kan.



*Then my Notety aku. Yg ni pon aku beli dia sbb pink. padahal banyak lagi kaler laen yg aku bole pilih kan. Blah la kau bella.



*Tikus peliharaan. he. Mouse, harga dia murah je. sbb 2 aku beli. Tp sbb utama mcm bese la. kau nampak kan kaler pink 2 sbb 2 lah.



*The cute sling bag ni akak aku yg hadiahkan. Disebabkan beliau tau adik beliau ni mabuk dengan pink so, dia pon x pilih warna lain dah kot. Amek je yg ni. Lain kali belikan lagi yer kakak!



*Recycle bag ni plak aku dpt free masa pegi beli set make up+wangi2 silkygirl. Lama dah kot, beg ni banyak bejasa bila aku nak pegi pasa malam n pegi training Silat.



*Yg ni hadiah daripada mr incik. Haha. cian dia sbb aku, tepaksa dia tebalkan muka beli benda2 kaler pink. maceh mr.incik. Sayang kau ! =P *Batch 2 pon aku yg pilih, mr.incik yg bayar dats y kaler pink.



*Jaket ni ada lg 1 kembar dia. Tp aku dah lama x jumpa tuan punya kembar jaket nih! rindu sama kamu MAIZATUL AKMAL !! Xpakai pon benda ni senanya. beli je buat pameran sbb PINK !



*Pink ke ni? kita pink la kan? pink slow slow la. he. Bedak tepung gomak yg aku pakai tiap-tiap kali pegi kelas. Aku beli yg ni bukan sbb dia pink tp bagus tok oil control wlupon murah !



*Rambut aku punya ! okei. aku dah stat mabuk. Kat kepala penuh dengan warna pink. tp bukan aku pakai sangat pon. untuk pakai kat umah je. Keluar umah free hair? owhh... no komen.



*Sikat rambut. Alamak ! nampak pulak falling hair kat situ. Abaikan je lah yea. (^_^)



*Cermin kecik ni ! Aku pon xtau motif aku beli benda ni. Konon2 senang nak bwk travel. tp xpenah bawak pon. okei. ! pembaziran.


*Benda ni aku beli bukan sbb dia pink, tp utk curl kan bulu mata la. huhuh. masa beli x pasan pon kaler dia pink. (yeke)


*Mr. Patrick, hehe. ala tomey..tomey... patrick ni adik sedara aku yg bagi. maceh asya.. aku pon gantung la dekat nail cutter aku supaya benda 2 xhilang bila aku letak merata sebb ada en.patrick yg jaga. =P



*Wisel? tidak.. tidak.. aku x maen benda ni. Wisel ni aku dapat masa jadi AJK Sukaneka sambut junior 1tahun lepas. Dah jodoh aku dengan kaler pink. nak wat cam na kan.



*Haha. ubat gatal2. Disebabkan kulit aku ni poyo, xleh kena gigit serangga temasuk nyamuk, krim ni mmg diperlukan dimana sahaja. temasuk selepas pulang dari padang training. Sekian.



*Botol air yg berkhidmat utk aku bila pegi training aerobic ngan silat. memberikan aku air yg paling sedap dalam dunia. SKYJUICE.


*Hihihih.. Tooth brush. Pink jugak Bella? Adoi.. pening dah nak update. (Bukan kau suka kaler pink ke?



*Baldi untuk baju kotor. Hehe. Beli kat giant. Abah yg belikan ni tau. Masa nak masuk UPSI.



*Penyapu kat umah pon pink. huhuhu. Sebb aku yg pilih, jadinya dia berwarna pink.



*okei. the last one. Kain buruk ! Hahaha. aku nampak dia tegantung kat tingkap dapur, jadi aku snap n upload di sini..



Ok. Done. Out.

Thanks for read . Like sikit !

0 comments:

Post a Comment